משחקי השבוע 29.9.24-5.10.24

ברוכים הבאים לסדרת כתבות חדשה, שבה תראו את כול המשחקים הפיזיים החדשים שתוכלו לקנות השבוע.
מהמשחקים הכי גדולים ומצופים עד למשחקים קטנים שאפילו לא ידעתם שקיימים.

Sword Art Online: Fractured Daydream

SWORD ART ONLINE Fractured Daydream מציע חוויה ייחודית לאוהדי הסדרה. המשחק מאחד דמויות מכל עונות האנימה והסרטים, ומאפשר לשחקנים לחוות סיפור מקורי בו כל העולמות מתנגשים. עם מעל 20 דמויות ניתנות לשחק ושיתוף פעולה של עד 20 שחקנים, המשחק מציע חוויה עשירה ומגוונת. המאפיין הבולט הוא אפשרות לשחק עם דמויות שהיו בעבר אויבים, וליצור קשרים חדשים בין הדמויות האהובות.
אני אישית לא חובב גדול של הסדרה ולכן לא מתכננן לקנות את המשחק, אבל המשחק נראה משחק חובה לכול אוהבי האנימה. המשחק זמין לswitch,PS5,XBOX וכולל קרוס פלטפורם און-ליין.

*CHU: Chibi Edition

Etoile Vie School היא אקדמיה מיוחדת שבה אתה, כמורה ומפיק, מנחה קבוצה של כוכבי פופ צעירים. תפקידך הוא לעזור להם לפתח את הכישרונות שלהם, להתגבר על קשיים ולעלות לגדולה. המשחק משלב visual novel, rhythm game ומערכת גיוס כוכבים ייחודית. תוכל לבחור את הכוכבים האהובים עליך, ליצור קבוצה משלך ולעקוב אחר ההתקדמות שלהם.
המשחק הוא שילוב יוצא דופן של visual novel וrhythm game למרות שלא נראה שהוא אף אחד מהם בצורה יוצעת דופן.
המשחק זמין לswitch

Pepper Grinder

Pepper Grinder הוא משחק אינדי קצר שיצע בגרסה דיגיטלית לפני זמן מה וקיבל ביקורת די טובות. אתם שולטים ב-Pepper, פיראטית עם מקדחה עוצמתית. המשחק משלב פלטפורמינג, קידוח דרך קירות ואדמה, ופיתרון חידות. כאשר המטרה היא לאסוף את האוצר האבוד של Pepper ולהביס את האויבים העומדים בדרכה.
אחת החסרות של המשחק שהוא די קצר, סדר גודל של שעה וחצי-שעתיים, אז אני לא בטוח שמשחק כולכך קצר שווה את המחיר המבוקש. למרות זאת אני כבר הזמנתי את המשחק.
המשחק זמין לswitch וps5

Garden Witch Life

אתם משחקים מכשפה קטנה שמגיע לגור בבית מכשפה נטוש, אתה מתחיל לבנות את חייך החדשים. גידול צמחים קסומים, הכנת שיקויים ובניית קשרים עם תושבי העיירה הם חלק מהחוויה. זהו משחק סימולציה מרגיע שבו אתה יכול ליצור את הגן הקסום שלך ולגלות את סודות הקסם.
זה לגמרי לא הסגנון שלי במשחקים וגם הswitch מלאה במשחקים מבסגנון אבל הps5 פחות, אז לחובבי הסגנון ללא switch יכול להיות ששווה לכם לנסות.
המשחק זמין לswitch, ps5 וxbox

SpongeBob Squarepants ™: The Patrick Star Game

משחק חדש בעולם של בובספוג, כאשר הפעם הכוכב הראשי הוא פאטריק, החבר המשוגע של בובספוג.
העולם כולו הוא כמו מגרש משחקים ענק. תוכל להשתמש בכל דבר שאתם מוצאים, החל ממפוח ועד פחית צבע, כדי לשנות את הסביבה סביבך. אתגרים מטורפים מחכים לך בכל פינה, וכול החברים שאתם מכירים חוזרים גם במשחק ותמיד יהיו שם כדי לעזור לך או להציק לך. המשחק נראה לא רע בכלל לכול חובבי בובספוג (אני אל אחד מהם)
המשחק זמין לכול הפלטפורמות ps5/4, xbox, switch.

Berserk Boy 

BERSERK BOY הוא משחק פלטפורמה שלוקח אלמנטים של מטרווניה ולא מעט השראה מחלק ממשחקי מגה-מן. בתור חובב גדול של משחקי מטרווניה, אני כבר הזמנתי את המשחק בגרסת דלקס שלו מred art games.
המשחק הולך להיות זמין לswitch בלבד בשלוש גרסאות שונות: גרסאת אספנים, דולקס ורגילה.

Penny’s Big Breakaway

"Penny's Big Breakaway" הוא משחק פלטפורמה תלת-ממדי, בו אתם מגלמים את פני, אמנית רחוב בעלת חלומות גדולים, ואת היויו שלה, שמתעורר לחיים בהפתעה. המשחק מציע חוויה מלאת קצב עם מנגנון משחק שמבוסס על ביצוע טריקים ושרשראות קומבואים מרשימים. המשחק מציע עולם צבעוני ומרתק, עם רמות מאתגרות ומנגנון משחק פשוט אך די מקורי.
המשחק זמין להזמנה לswitch רק דרך LRG (לצערי הרב).


Pumpkin Jack 

Pumpkin Jack הוא משחק פלטפורמה תלת-ממדי מצחיק ומפחיד, שבו אתם מגלמים את ג'ק. תחקרו עולמות אפלים, תילחמו במפלצות מצחיקות, ותפתרו פאזלים שונים. המשחק מציע גרפיקה צבעונית ומלאת חיים, קרבות מהנים, ופאזלים מאתגרים. אם אתה אוהב משחקי פלטפורמה קלאסיים עם טוויסט מפחיד, Pumpkin Jack הוא המשחק בשבילכם. המשחק יצא לפני לא מעט זמן בצורה דיגיטלית, אבל זמין רק עכשיו בצורה פזית דרך LRG. אני חיכיתי לא מעט זמן למשחק זה כבר ולכן הוא כבר הוזמן ובתקווה שיגיע יחסית מהר.
המשחק זמין לswitch וps5 דרך LRG.

Meiji Tokyo Renka: Full Moon

visual novel חדש לswitch שיצא במקור לps vita ללא אנגלית, ועכשיו זמין בפעם הראשונה גם באנגלית.
Meiji Tokyo Renka: Full Moon הוא משחק VA בו אתם מגלמים תיכוניסתית בשם מאי איאצוקי שנשלחת לתקופת מייג'י על ידי קוסם מתחיל. בעולם המסתורי הזה, פוגשת מאי דמויות היסטוריות מפורסמות בהסטוריה היפנית ויוצרת איתם קשרים רומנטיים.
המשחק זמין לswitch וניתן ליבוא מיפן מplay-asia

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *