סינולוג'י חושפת פתרונות IT מקיפים לעידן הבינה המלאכותית ב-GITEX 2024

סינולוג'י, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים, גיבוי ושחזור נתונים ומערכות מעקב, תציג את מוצריה ופתרונותיה העדכניים ביותר באירוע GITEX 2024 בדובאי. החברה תתמקד בשלושה תחומים מרכזיים: אחסון נתונים מאובטח, אבטחת נתונים ומערכת מעקב חכמה.

אחסון נתונים מאובטח: עם ההתקדמות המהירה בתחום הבינה המלאכותית, הדרישה לאחסון וניהול נתונים הפכה קריטית. סינולוג'י מציעה פתרונות אחסון מגוונים, החל מאחסון ברמת פטה-בייט ועד שרתי all-flash לביצועים גבוהים. בנוסף, החברה תציג כלים מתקדמים כמו Immutable Snapshots ו-WriteOnce להגנה מפני איומים כמו תוכנות כופר.

גיבוי ושחזור נתונים: סינולוג'י מציעה מגוון פתרונות להגנה על נתונים, כולל גיבוי של Windows, Mac, Linux, מכונות וירטואליות ואפילו יישומי SaaS כמו Microsoft 365 ו-Google Workspace. החברה תציג גם את ActiveProtect Backup Appliance, מכשיר חדש לגיבוי נתונים המאפשר ניטור מרכזי של שרתי גיבוי מרובים וכולל תכונות מתקדמות כמו דה-דופליקציה ו-air-gap.

פתרון מעקב כולל: סינולוג'י מציעה פתרון מעקב מקצה לקצה הכולל מעקב חכם, פריסה מרובת אתרים ותחנות מעקב Surveillance Station. בנוסף, מצלמות Synology Camera מציעות הקלטה באיכות גבוהה 24/7 וזיהוי מבוסס בינה מלאכותית לאיתור אנשים, כלי רכב ופריצות.

מיכאל צ'אנג, מנהל אזורי בסינולוג'י, אמר: "בינה מלאכותית וטרנספורמציה דיגיטלית הפכו בלתי נמנעים עבור עסקים, שכן דרישות הנתונים גדלות במהירות. פתרונות סינוולוג'י מותאמים לצרכים המתפתחים של ארגונים מודרניים."

הדוכן של סינולוג'י ב-GITEX 2024, ממוקם באולם 8-40, במרכז הסחר העולמי של דובאי בין התאריכים 14-18 באוקטובר 2024.

הזווית האישית שלי עם סינולוג'י:

סינולוג'י ממשיכה להוביל בתחום ניהול הנתונים עם פתרונות חדשניים המותאמים לטכנולוגיות המשתנות. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים, החל מאחסון נתונים ועד מערכות מעקב, המאפשרים לארגונים מכל הגדלים לנהל את הנתונים שלהם בצורה יעילה ובטוחה. אנו ממליצים בחום לבקר בדוכן של סינולוג'י ב-GITEX 2024 וללמוד עוד על הפתרונות המתקדמים שהחברה מציעה.

לסיכום: סינולוג'י מציעה פתרונות IT מקיפים ואיכותיים המתאימים לארגונים בכל הגדלים. החברה מובילה בתחומה וממשיכה לחדש ולהתפתח, ואנו ממליצים בחום על מוצריה ושירותיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *