משחקי השבוע 6.9.24-12.10.24

אז מה היה לנו השבוע:

WITCH SPRING R

WitchSpring R הוא משחק RPG שבו השחקנים מגלמים את פייברי, מכשפה צעירה החולמת לצאת מהיער המלא במפלצות שלה ולגלות את העולם האנושי. במהלך המשחק, השחקנים יכולים לאמן את פייברי במיומנויות שונות, לאסוף ולמזג חומרים קסומים, להכין אוכל קסום לפייברי כדי להגביר את יכולותיה הקסומות ולשדרג את המקל שלה. המשחק מציע חוויה מרתקת עם סיפור מעניין ואלמנטים משחקיים מגוונים.
אם אתם אוהבים משחקי RPG עם סיפורים מעניינים ואלמנטים של סימולציה, איסוף ויצירה, WitchSpring R הוא המשחק בשבילכם.
בתור חובב של RPGs קלילים, אני כבר הזמנתי.
המשחק זמין לSWITCH וPS5.

UFO Robot Grendizer

Grendizer הוא משחק אקשן/הרפתקה המבוסס על סדרת האנימה המפורסמת. השחקנים מגלמים את דייסוקה אומון, שליט רובוט הגרינדיזר, אשר צריך להגן על כדור הארץ מפני פלישת המפלצות הרובוטיות של האימפריה של וגה. המשחק מאפשר לשחקנים לשלוט בגרינדיזר במגוון מצבי קרב, כולל שליטה במודול הטיסה, משחקי יריות אנכיים ובקרת גרינדיזר בתצוגת גוף שלישי. השחקנים יכולים להשתמש במתקפות האייקוניות של גרינדיזר כדי להשמיד את המפלצות ולהציל את כדור הארץ. המשחק שלבים של Beat ’em up, יריות ותעופה.
המשחק כבר יצא לps4 ו ps5 ויוצא השבוע לswitch. בעוד המשחק קיבל ביקורות טובות על קונסולות אחרות חברת microids יש נטיה לזלזל קצת בשחקני switch אז הייתי מחכה לראות ביקורות.

FINAL FANTASY I-VI COLLECTION ANNIVERSARY EDITION

FINAL FANTASY Pixel Remaster סוף-סוף שוחרר במערב ועכשיו ניתן לקניה במחיר סביר. הוא מרכז את כול משחקי FF הקלסיים מ 1 ועד 6 עם גרפיקה דו-ממדית משופרת, פסקול מחודש, ממשק משתמש מודרני ואלמנטים נוספים כמו ביסטירי, גלריית איורים ונגן מוזיקה. המשחקים כוללים את העיצובים האייקונים של קאזוקו שיביאו והפסקול המפורסם של נובו אומצו.
הייתי לי התלבטות האם לחכות לגרסא הזו או לקנות את הגרסא היפנית, אבל המדבקות במקבלים שבור אותי.
המשחק זמין לswitch וps4

 TINY STICKER TALE

A Tiny Sticker Tale הוא משחק הרפתקה מקסים בו השחקנים מגלמים את פלין, חמור קטן המגלה את האי פיגורי. במהלך המשחק, השחקנים יכולים לאסוף פריטים מהסביבה ולהפוך אותם למדבקות, ואז להשתמש במדבקות כדי לפתור בעיות ולעצב את הסביבה. המשחק מציע עולם יפהפה ומלא הרפתקאות, עם אלמנטים של יצירה, פתרון בעיות ואיסוף מדבקות.
יש לי התלבטות קטנה בקשר למשחק, הוא נראה מעוד חמוד, אבל הוא גם מאוד קצר רק שעה וחצי במחיר של 150 שקל.
המשחק זמין לswitch

SKY OCEANS: WINGS FOR HIRE

Sky Oceans: Wings For Hire הוא משחק תפקידים קלאסי המתרחש בשמיים הפתוחים. השחקנים מגלמים את ג'לין ווינדווקר, קפטן פיראטים אוויריים המנסה להתאחד עם צוותו ולהילחם נגד הברית. המשחק מציע קרבות אוויריים אסטרטגיים בתורות, בניית צוות, שדרוג אוניות אווירי, חקר עולם ומסע מרגש עם סיפור נוגע ללב. אם אתם אוהבים משחקי תפקידים קלאסיים עם אלמנטים של קרבות אוויריים וסיפורים מרגשים, Sky Oceans: Wings For Hire הוא המשחק בשבילכם.
המשחק זמין לps5 וswitch.

RPG MAKER WITH

RPG MAKER WITH הוא כלי יצירת משחקים תפקידים המאפשר למשתמשים ליצור את משחקי התפקידים שלהם ולהשתף אותם עם קהילה של יוצרים אחרים. הכלי כולל ממשק משתמש ידידותי ובקרה משופרת, המאפשרים למשתמשים לבחור בין יצירת נכסים ופונקציות פשוטות או מורכבות. בנוסף, המשתמשים יכולים לשתף את הנכסים והפרויקטים הלא גמורים שלהם עם אחרים ולשחק במשחקים של יוצרים אחרים.
ה״משחק״ היודע מגיע סוף-סוף לכול הקונסולות switch,ps4 ,ps5. לכול האנשים היצרתיים שם וגם סתם למי שרוצה להתנסות ביצירת משחקים.

NICK JR. PARTY ADVENTURE

עכשיו משחק לכול הילדים הקטנים בקהל
Nick Jr. Party Adventure הוא משחק פלטפורמה ופאזלים המבוסס על סדרות הילדים של ניק ג'וניור. המשחק מאפשר לשחקנים לחקור עולמות צבעוניים המבוססים על סדרות אהובות, ולעזור לדמויות כמו דורה, בלו, צ'ייס, סקיי, בלייז ועוד למצוא פריטים למסיבה. המשחק כולל פאזלים אינטראקטיביים שדורשים מהשחקנים לקפוץ, לרוץ, לשוט ולטפס. המשחק מציע חוויה לימודית ומצחיקה, והוא מתאים לשחקנים יחידים או לשיתוף פעולה של שני שחקנים.
המשחק זמין לכול הקונסולות.

Wingspan

Wingspan הוא משחק קלפים אסטרטגי רגוע בו השחקנים מתחרים כדי לגלות ולמשוך את הציפורים הטובות ביותר לרשת שמורות הטבע שלהם. המשחק כולל מאות ציפורים ייחודיות עם צלילים אמיתיים, והוא מציע מצבי משחק יחיד או מרובה שחקנים.
לחובבי משחקים הקלפים המוזרים, אני אישית מוותר (לא חובב של משחקי קלפים)
הגרסא הזו כוללת את כול הDLC שצאו למשחק וזמינה לps5 וswitch

Transformers Galactic Trials

TRANSFORMERS: Galactic Trials הוא משחק מירוץ ארקייד עם אלמנטים של קרבות רובוטים. המשחק מבוסס על סדרת טרנספורמרים ומאפשר לשחקנים לבחור בין אוטובוטים או דיספטיקונים. השחקנים מתחרים במרוצים כדי להשיג את הריליקים של פריים, שנותנים כוחות מיוחדים למי שמחזיק בהם. במהלך המשחק, השחקנים יכולים לעבור בין מצב רכב לרובוט, ולהשתמש ביכולות מיוחדות כדי לבשאר המתחרים. במטרה אחת להגיע לקו הסיום ראשונים.
המשחק זמין לכול הקונסולות

Gibbon: Beyond the Trees

Gibbon: Beyond the Trees הוא משחק הרפתקה מצויר ביד בו השחקנים מגלמים גיבון אבוד המנסה לחזור הביתה. המשחק מאפשר לשחקנים להתנדנד בין ענפים במהירות גבוהה, לבצע סלטות מדהימות ולהגיע לגבהים חדשים. המשחק מציע חוויה מרגשת ומלאת אדרנלין של חיים בג'ונגל הפראי.
שוב אנחנו נתקלים במשחק יפיפה שנראה אפילו די מעניין, אבל קצר ביותר שעה ומשחק יוצא בכמות מוקבלת של 3000 עותקים בלבד. למרות העורך הקצר המשחק נראה מדהים ולכן אני היה כנראה אחת מזמינים
המשחק זמין לswitch בלבד.

TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: SHREDDER'S REVENGE ULTIMATE EDITION

לכול מי שפספס את כול שאר הזדמנויות של LRG לקנות את המשחק, אז הם מוצאים גרסא נוספת, שלישית במספר.
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge (Ultimate Edition) הוא משחק אקשן Beat’em Up המפגיש את ארבעת צבי הנינג'ה במלחמה נגד שרדר ושבט כף הרגל. המשחק כולל גרפיקה דו-ממדית צבעונית, אווירה רטרו של שנות ה-80 ומצב משחק מרובה שחקנים. הגרסא הזו כולל את כול הdlc שיצאו עד עכשיו. וזמינה לswitch וps5

"הקיץ המוזר של שיננוסקה" הוא סיפור מקורי ומבטיח המרחיב את עולם "Crayon Shin-chan". הסיפור מתאר את חופשת הקיץ המסתורית של משפחת נוהארה בעיר אסו, קוממוטו, ואת המפגש המוזר שלהם עם אדם זר המציע להם מצלמה מוזרה. הסיפור מציע חוויה מהנה ומסקרנת עם עלילה מרתקת, דמויות מוכרות ואהובות, ואווירה ייחודית. VGP עושים זאת שוב ומתפיסים מחדש משחק די נדיר ונמכר עד עכשיו המחירים מגזמים. אני כבר הזמנתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *