לנובו חושפת את ThinkSmart Core Gen 2: עידן חדש של פגישות ממוטבות בינה מלאכותית

לנובו מביאה את הבינה המלאכותית לחדרי הישיבות עם ThinkSmart Core Gen 2, מכשיר מחשוב מהפכני המ designed להפעיל מערכות חדרי ועידה מתקדמות.

Lenovo ThinkSmart Core Gen 2

בעולם בו טכנולוגיית שיתוף הפעולה הופכת לחיונית מתמיד, לנובו מובילה את הדרך עם ThinkSmart Core Gen 2. מכשיר זה, המריץ מעבד Core Ultra עם NPU משולב מבית אינטל, מציע ביצועים חסרי תקדים ועומסי עבודה כבדים מבוססי בינה מלאכותית, ומעצים את חווית הפגישה.

בינה מלאכותית: המפתח לעתיד שיתוף הפעולה

החזון של לנובו, "Smarter AI for All", מתגשם ב-ThinkSmart Core Gen 2. המכשיר החדש מאפשר שילוב חלק של בינה מלאכותית בכלים לשיתוף פעולה, ומבטיח שיפור משמעותי בפרודוקטיביות ובחיבור בין אנשים.

יתרונות למשתמשי קצה:

  • חיזוי צרכי המשתמש: יכולות חיזוי מתקדמות יספקו למשתמשים את המשאבים והפעולות הדרושים להם, עוד לפני שהם מבקשים אותם.
  • משוב בזמן אמת: ניתוח מבוסס בינה מלאכותית יספק תובנות חשובות לגבי יעילות העבודה והדינמיקה הקבוצתית, ויאפשר קבלת החלטות מושכלת.

יתרונות למנהלי IT:

  • אוטומציה וניהול פרואקטיבי: הבינה המלאכותית תאפשר אוטומציה של משימות תחזוקה מורכבות, ניטור ואבטחה, ותפנה את צוותי ה-IT להתמקד בחדשנות.
  • תובנות אסטרטגיות: הבינה המלאכותית תספק תובנות חשובות שיסייעו למנהלי IT לקבל החלטות אסטרטגיות ולשפר את יעילות ה-IT.

ThinkSmart Core Gen 2: חווית פגישה משופרת

ThinkSmart Core Gen 2 in a meeting room

ThinkSmart Core Gen 2 מעצים את חווית הפגישה עם מגוון תכונות חכמות:

  • צריכת חשמל נמוכה: הודות למעבד Core Ultra ופלטפורמת vPro, המכשיר מנהל ביעילות עומסי עבודה כבדים של בינה מלאכותית עם צריכת חשמל נמוכה ב-40% בהשוואה לקודמו.
  • סיוע חכם: עם תמיכה בחדרי Teams של מיקרוסופט ובחדרי Zoom, ThinkSmart Core Gen 2 מציע תכונות AI מתקדמות כמו מסגור חכם של משתתפים, זיהוי קול אוטומטי, תגי שם חכמים, סיכומי פגישות ועוד.
  • עיצוב ממוקד מטרה: מערכת ניהול כבלים מובנית מאפשרת סביבת עבודה מסודרת ואלגנטית.
  • גמישות: עם Windows 11 IoT, ThinkSmart Core Gen 2 מציע גמישות מרבית ותמיכה במגוון רחב של ציוד היקפי.

ThinkSmart Core Gen 2 Full Room Kit

ThinkSmart Core Gen 2 Full Room Kit

לפתרון plug-and-play מלא, לנובו מציעה את ThinkSmart Core Gen 2 Full Room Kit הכולל את ThinkSmart Bar 180 עם יכולות רמקול חכם.

אבטחה וניהול:

ThinkSmart Core Gen 2 מגיע עם תוכנת ThinkSmart Manager ופלטפורמת vPro של אינטל לניהול מרחוק, פתרון Lenovo ThinkShield לאבטחה מתקדמת, אחריות לשלוש שנים ותמיכת Premier.

זמינות ומחיר:

ThinkSmart Core Gen 2 + Controller יהיה זמין לקראת סוף 2024, במחיר התחלתי של 2799 אירו.

לנובו ThinkSmart Core Gen 2 מגדיר מחדש את עולם חדרי הישיבות ומוביל את הדרך לעידן חדש של שיתוף פעולה ממוקד בינה מלאכותית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *