משחקי השבוע 13.10-24.10

אז מה יש לנו השבוע:

Tomb Raider 1-3 Remastered Starring Lara Croft

המשחק השבוע לכול ״הזקנים״. Tomb Raider Definitive Edition הוא אוסף המשחקים הקלאסיים של לארה קרופט, כולל Tomb Raider I, Tomb Raider II ו-Tomb Raider III עם כל ההרחבות והרמות הסודיות. המשחקים כוללים גרפיקה משופרת, אפשרות להחליף בין הגרפיקה המקורית למודרנית.
אני כבר הזמנתי את גרסת האספנים ובמקרה הטוב יקבל אותה רק שנה הבא.
המשחק זמין לswitch, ps4,ps5 בגרסאת דולקס שכוללת steelbook, סאונדטרק להורדה ומפהת וגרסא רגילה.

Super Mario Party Jamboree

המשחק החדש של ניטנדו בסדרת סופר מריו. Super Mario Party™ Jamboree הוא משחק מסיבות מרובה שחקנים המבוסס על סדרת Mario Party. המשחק כולל שבע לוחות משחק, מיני-משחקים מגוונים, מצב תחרותי מקוון ל-20 שחקנים ומצבי משחק נוספים. אז אספו את כול החברים שלכם ותחילו לשחק.
עוד משחק שכבר הזמנתי ומחכה שכבר יצא.
זמין כמובן רק לswitch.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed הוא משחק אקשן Beat’em Up המתרחש בעולם צבי הנינג'ה. המשחק מאפשר לשחקנים לשלוט באחד מארבעת הצבים וללחום נגד מוטנטים. המשחק כולל קרבות אקשן, דמויות הצבים המוכרות והאהובות, ניתן לשחק לבד או במצב שיתוף פעולה מקומי לשני שחקנים.
נחכה לביקורות לפני שנזמין, זמין לכול הקונסולות.

Otoko Cross: Naked Remix 2

אז לכול הבוגרים בקהל הנה משחק שמכוון אליכם. Otoko Cross: Naked Remix 2 הוא אוסף משחקים המכיל את שני המשחקים הראשונים בסדרה, בנוסף לחומרים בלעדיים שלא פורסמו בקונסולות קודם לכן. המשחקים כוללים סיפורים רומנטיים עם דמויות גבריות, ואוסף זה כולל תמונות חדשות שלא היו זמינות בעבר. כול אחד מהמשחקים מורכב מאוסף של משחקים קטנים ופשוטים שכול שתתקדמו בהם תקבלו יותר ויותר תמונות נועזות. בנוסף, כל עותק פיזי יכלול עט סטילוס קפציטיבי שימושי במיוחד עבור משחקים במצב נייד.
אני לא יכול להראות את הטריילר משום שאנחנו אתר לכול המשפחה וטריילר לא.
זמין לswitch.

Hot Wheels Monster Trucks: Stunt Mayhem

Hot Wheels Monster Trucks™ Live הוא משחק ארקייד המבוסס על סדרת monster trucks של hot wheels. המשחק מאפשר לשחקנים לשלוט במכוניות ולהשתתף במרוצים ובקרבות נגד monster trucks אחרות. המשחק כולל גרפיקה לא רע ולא מעט מצבי משחק שונים כולל מצב מרובה שחקנים.
המשחק זמין לכול הקונסולות.

A Little to the Left: Extra Tidy Edition

A Little to the Left הוא משחק פאזלים רגוע בו השחקנים צריכים לסדר ולארגן חפצים שונים במקומות הנכונים. המשחק כולל פאזלים מגוונים, מצב משחק יומי עם פאזלים ייחודיים, אפשרות לדלג על רמות, מערכת רמזים והמון חפצים מצחיקים ומפתיעים. המשחק מציע חוויה רגועה ומספקת עם גרפיקה צבעונית ואווירה נעימה. המשחק זמין לswitch.

Blazing Strike

Blazing Strike הוא מכות דו-ממדי המתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי. השחקנים מגלמים לוחמים המנסים להפיל ממשלה מושחתת ולשחרר את האנושות. המשחק כולל סיפור מקיף, מגוון רחב של 14 דמויות לבחירה, קרבות מרגשים, מצב אימון AI, ומצב מרובה שחקנים מקוון. אני לא מומחה גדול של משחקי מכות אבל לי הוא נראה לא רע בכלל ואני די אוהב את הגרפיקה. המחשק זמין לps4,ps5 וswitch.

9 R.I.P.

לכול חובבי האימה, 9 R.I.P. הוא ויז'ואל נובל עם נושאים על טבעיים המתרחש בעולם של רוחות רפאים, דמונים ויצורים על טבעיים אחרים. השחקנים מגלמים את מיסה איסיקי, נערה המתחילה לחוות אירועים מוזרים לאחר שהיא מקבלת הצעה מסתורית. המשחק כולל עלילה מרתקת, שמשלבת סיפורים רומנטיים, אלמנטים של אימה, עיצוב דמויות יפהפה והאפשרות לבחור בין סיפורים שונים. המשחק זמין לswitch.

Tintin Reporter: Cigars of The Pharaoh

Tintin and the Cigars of the Pharaoh הוא משחק הרפתקאות המבוסס על סדרת הקומיקס של טנטין. המשחק מאפשר לשחקנים להצטרף לטנטין וסנווי בחיפוש אחר קברו של פרעה קיה-אושך. במהלך המשחק, השחקנים יחקרו מקומות שונים כמו מצרים, הודו, ערביה וג'ונגלים, ויצטרכו לפתור חידות, לחקור, להתגנב ולרדוף אחרי אויבים. המשחק כולל עלילה מרתקת, סביבות מגוונות, מגוון רחב של חידות ומצב מרובה שחקנים.
משחק זמין לps4,ps5 כאשר מה שיוצא השבוע זה הגירסא לswitch.

Arsene Lupin, Once a Thief

Arsène Lupin – Once A Thief הוא משחק הרפתקאות המבוסס על הדמות המפורסמת ארסן לופין. המשחק מאפשר לשחקנים לחוות את הרפתקאותיו של לופין ולהכיר את האופן שבו הוא הפך לגיבור פולקלור. המשחק כולל סיפורים שונים, פתרון בעיות, חקר סביבות שונות, התחזות לדמויות אחרות והתמודדות עם חקירות מסובכות. המשחק זמין לps5 וswitch.

Eternights

Eternights הוא משחק אקשן המתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי. השחקנים מגלמים את הדמות הראשית, המנסה למצוא אהבה ולהציל את העולם מפני מפלצות מסוכנות. המשחק כולל קרבות אקשן, חקר מערות, גיוס משאבים, בניית מערכות יחסים עם דמויות אחרות, ואלמנטים של דייטינג. המשחק נראה די מעניין ואני כבר הזמנתי. המשחק זמין לps4,ps5 כאשר הגרסא שיוצאת השבוע היא של הswitch.

The Stanley Parable: Ultra Deluxe

The Stanley Parable: Ultra Deluxe הוא משחק הרפתקאות המהווה גרסה מורחבת ומודרנית של המשחק המקורי The Stanley Parable משנת 2013. המשחק מציג את סטנלי, עובד במשרד המגלה כי עמיתיו נעלמו באופן מסתורי. המשחק מציע חוויה מטרידה ומפתיעה, שבה השחקנים מבצעים בחירות אך מגלים כי הבחירות שלהם אינן משפיעות על המשחק. המשחק שובר את חוקי המשחק המסורתיים ומציג את השחקנים במצבים פרדוקסליים ומבלבלים. המשחק זמין לswitch וps5.

Yakuza Kiwami

טוב אז הפעם LRG ממש הגזימו והחליטו להוציא מחדש משחקים שכבר קימים ואפשר לקנות, אבל דרכם אם אתם ממש רוצים אפשר להשיג גרסא מיחודת. Yakuza Kiwami הוא משחק אקשן המבוסס על הסדרה המפורסמת Yakuza. המשחק הוא גרסה מחודשת של המשחק המקורי שיצא בשנת 2005. המשחק עוקב אחר קאזומה קיריו, יאקוזה לשעבר המשתחרר מהכלא לאחר 10 שנים. קיריו חוזר לעיר שבה גדל ומגלה כי כל דבר השתנה. הוא נקלע לסיפור מסתורי של היעלמות כסף גדול ומוצא את עצמו חייב לעזור לנערה צעירה בשם הארוקה. הגרסא של LRG זמינה ל switch,xbox וps4.

Recolit

Recolit הוא משחק פאזלים דו-ממדי המתרחש בעיר אפלה בה השמים תמיד שחורים. השחקנים מגלמים את הדמות הראשית, שהתרסקה בעיר זו ומנסה להבין מה קרה. במהלך המשחק, השחקנים צריכים לעזור לתושבים בעבודותיהם היומיומיות, לגלות את סודות העיר ולמצוא את דרכם הביתה. המשחק זמין לswitch.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *