HP מעלה רמה לחוויית המשחק בגיימסקום 2024

בגיימסקום השנה, HP הציגה ליין-אפ מרשים של חומרת משחקים שעתידה לחולל מהפכה באופן בו אנו משחקים. ל-GamerDeal הייתה הזדמנות להיפגש עם נציגי HP ולהתנסות ישירות במוצרים החדשים שלהם, וחוותה מקרוב את מחויבות החברה להתאמה אישית וביצועים.

OMEN 35L: מחשב המשחקים האולטימטיבי הניתן להתאמה אישית

כוכב המופע היה ללא ספק ה-OMEN 35L, מחשב המשחקים הראשון של HP הניתן להתאמה אישית מלאה עם רכיבי מותג OMEN. מכונה עוצמתית זו מציעה שילוב מושלם של סגנון ומהות, ומאפשרת לגיימרים להתאים אישית את המערכות שלהם מבלי להתפשר על עוצמה.

במהלך ההדגמה, התרשמנו מהעיצוב המלוטש של ה-OMEN 35L ומערכת הקירור החזקה שלו. היכולת לבחור בין מעבדי AMD Ryzen ו-Intel, יחד עם אפשרויות ל-GPU של NVIDIA ברמה גבוהה, מבטיחה שמחשב זה יכול להתמודד אפילו עם המשחקים התובעניים ביותר בקלות.

HyperX QuadCast 2: החלום של הסטרימר

עבור יוצרי תוכן וסטרימרים, המיקרופונים HyperX QuadCast 2 ו-QuadCast 2 S גנבו את ההצגה. מיקרופונים מהדור הבא אלה מתהדרים באיכות שמע מרשימה ועיצוב מרהיב.

הייתה לנו הזדמנות לבדוק את ה-QuadCast 2 S, ו-100+ הנורות LED הניתנות להתאמה אישית שלו הן באמת מחזה מרהיב. היכולת לכוונן את הגדרות השמע שלך תוך כדי תנועה עם הכפתור הרב-תכליתי היא משנה משחק עבור סטרימרים המחפשים לייעל את הסטאפ שלהם.

משחק בדרכים: אינטגרציה של Google Play Games

במהלך מפתיע, HP הכריזה על שיתוף פעולה עם Google כדי להביא את Google Play Games ל-OMEN Gaming Hub. אינטגרציה זו מאפשרת לגיימרים לגשת בצורה חלקה למשחקים ניידים במחשבים האישיים שלהם, ומרחיבה משמעותית את ספריית המשחקים שלהם.

Alloy Rise 75 Wireless: חופש ללא פשרות

לבסוף, התנסינו במקלדת האלחוטית HyperX Alloy Rise 75. עם חיי סוללה מרשימים ורכיבים הניתנים להחלפה חמה, מקלדת זו מציעה אפשרויות התאמה אישית חסרות תקדים לגיימרים הרוצים שהציוד ההיקפי שלהם ישקף את הסגנון האישי שלהם.

התצוגה של HP בגיימסקום 2024 מדגימה את מחויבותה לספק לגיימרים פתרונות עוצמתיים, ניתנים להתאמה אישית וחדשניים. ממחשבים בעלי ביצועים גבוהים ועד לציוד היקפי מתקדם, HP ממצבת את עצמה בבירור כמובילה בתחום חומרת המשחקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *